RvN2025

De aanjagersbijeenkomst Toerisme & Branding op 11 juli in Museumpark Orientalis trok meer dan 110 ondernemers, overheden, kennisinstellingen en betrokken inwoners. Enthousiast droegen zij bij aan een enerverende avond door hun netwerken en kennis met de verschillende aanjagers te delen.

Een aanjagersbijeenkomst kent geen lange presentaties, maar korte pitches die met een concrete hulpvraag eindigen. Zo spoorde de aanjager van ‘Zorgeloos op vakantie in het Rijk van Nijmegen’ de aanwezigen aan om te helpen bij het vinden van ondernemers die aan de arrangementen bij kunnen dragen en kon daardoor vele tips en telefoonnummers in ontvangst nemen. De aanjager van Summer Capital vroeg hulp bij het opzetten van een toeristische portal voor de regio en moderator Nils Roemen riep op om naar het RvN 2025 Vuurstaren van 22 september op de Hof van Wezel te komen en deze uitnodiging als een ware ambassadeur in netwerken door te geven.

De respons van de aanwezigen was enorm en daardoor werd het een bruisende interactieve avond waarin nieuwe ideeën, verbindingen en mooie gesprekken ontstonden. Dit werd mede mogelijk gemaakt door het gastvrije Orientalis, dat eens temeer bewees waarom het museumpark een fijne locatie voor evenementen is.

Uitgelichte projecten:

Summer Capital

Met een nieuwe bijzondere propositie voor Nijmegen proberen we toeristen te trekken. Dit doen we met citymarketing van onderop, samen met zo’n 80 partners in het Rijk van Nijmegen. Summer Capital is een titel die de stad zich aanmeet en ook waar kan maken.

Gemeente Berg en Dal
Gemeente Beuningen
Gemeente Druten
Gemeente Heumen
Gemeente Nijmegen
Gemeente Mook en Middelaar
Gemeente Wijchen
Rabobank

© RvN 2025 - webdesign: Cross Media Creations - disclaimer inloggen